zaterdag 2 november 2013

Lionel Richie - Sounds Of The Season (2006)


Laat me voorop stellen dat ik Lionel Richie een geweldige zanger vind. En hij lijkt mij ook een enorm leuk mens. Maar deze kerst cd had hij beter niet kunnen maken. Vocaal & muzikaal zijn de nummers stuk voor stuk tip top in orde, daar is niets mis mee. Maar op een of andere manier klopt het niet bij elkaar. 8 Nummers die iedereen al kent, daar hadden dus minimaal 4 nieuwe nummer bij moeten zitten. En alles klink een beetje alsof het moet. Ik kan me niet voorstellen dat er dezelfde liefde in is gestopt als bij zijn andere albums en dat hoor je er dan ook wel een beetje aan af. Een keer een song van Lionel tijdens de kerst is een prima idee, maar deze hele cd in één keer afluisteren is toch echt iets te veel van het goede.

Tracklist:
    1. Lionel Richie - Little Drummer Boy (3:55)
    2. Lionel Richie - Silent Night (4:33)
    3. Lionel Richie - The First Noel (3:09)
    4. Lionel Richie - Joy To The World (2:40)
    5. Lionel Richie - The Christmas Song (2:59)
    6. Lionel Richie - O Come All Ye Faithful (3:21)
    7. Lionel Richie - Have Yourself A Merry Little Christmas (5:21)
    8. Lionel Richie - Winter Wonderland (2:22)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten